نتایج کامل راو 13 آوریل 2015
سریال.قالب.نرم افزار.موزیک.کلیپ.فیلم.مطلب و ....
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394
نویسنده : MOSLEM

در ابتدا شو راو که در لندن برگزار میشه جان سینا با کمربند ایالات متحده به رینگ میاد که تماشاگران انگلیسی سینا رو بووووووو می کنند. سینا آماده مبارزه با هر کسی سر کمربند us است و منتظر که یکی از سوپراستار هه وارد سالن بشه.

تم سانگ بدنیوز برت پخش میشه و برت به عنوان چلنجر جان سینا به سالن میاد که تماشاگران این کشتیگیر انگلیسی رو تشویق میکنند و برت از مردم تشکر می کنه

مسابقه اول
جان سینا در برابر بدنیوز برت سر کمربند یالات متحده
سینا فایو ناکل شافل رو انجام میده و آماده میشه برای اتیتود اجاستمنت که تماشاگران سینا رو بوووووووووو میکنن. سینا موفق میشه که ای ای رو انجام بده ولی برت در شماره 2 کی ک اوت میکنه. سینا یک اسنپ سوپلکس رو دریافت می کنه اما برت موفق به پین کردن سینا نیست. سینا اس تی اف رو انجام میده اما بدنیوز برت طناب رو میگیره و بعد یک کیک رو به سینا میزنه و کاور تا به مسابقه پایان بده اما موفق نیست. برت یک کیک دیگه میزنه  و برای انجام فینیشرش یعنی بال همر آماده میشه اما سینا نمیذاره و یک ای ای رو انجام میده. سینا کاور می کنه اما برت روی شماره 2 کیک اوت می کنه. سینا میره برای ای ای بعدی اما بد نیوز برت یک بال همر به سینا میزنه. برت کاور می کنه اما موفق نیست. برت میره که یک بال همر دیگه بزنه اما سینا سکند روپ استانر رو اجرا میکنه و بعد هم با اجرای ای ای برنده مسابقه میشه.

برنده: جان سینا

 -بعد از مسابقه تم سانگ روسف پخش میشه و روسف همراه لانا به سالن میاد در حالی که یک زنجیر در دست داره. لانا روبه روی ورودی می ایسته و روسف به رینگ میره و با زنجیر به سینا ضرباتی رو میزنه. لانا میگه که آتوریتی(سازمان) مسابقه روسف و سینا در اکستریم رولز 2015 رو مسابقه زنجیر اعلام کرده. روسف کمربند us رو برمیداره و پرچم روسیه پایین میاد.

 

 -صحنه هایی از مسابقه رندی اورتون و رایبک و رومن رینز در راو هفته قبل که با پیروزی رندی اورتون به پایان رسید پخش میشه.
-مسابقه رندی اورتون و ست رولینز در اکستریم رولز 2015 پخش میشه.

مسابقه دوم
بتل رویال دیوا ها برای انتخاب حریف نیکی بلا در اکستریم رولز 2015
در اخر مسابقه تنها پیج و نائومی در رینگ بودند که پیج با حذف نائومی برنده مسابقه و حریف نیکی بلا در اکستریم رولز 2015 شد
برنده: پیج(پیج در اکستریم رولز 2015 با نیکی بلا سر کمربند قهرمانی دیواز مسابقه میدهد)

- پیج با بایرون ساکستون مصاحبه داره. ساکستون به پیج تبریک میگه. پیچ میگه که بخاطر برنده شدن این بتل رویال در کشور خودم خوشحالم. ناگهان نائومی به پیج حمله میکنه و پیج رو چند بار به دیواره کنار رینگ می کوبه و تماشاگران نائومی رو بووووووووووو می کنند.

 -بری وایت در بکستیج پرومو ای اجرا میکنه و میگه که چهره جدید ترس هست.

 مسابقه سوم
لاچا دراگونز(کالیستو و سین کارا) در برابر اسنشن
برنده: لاچا دراگونز

 

-بوکرتی مصاحبه ای با رومن رینز داره. رومن رینز میگه که اگر ست رولینتز در رسلمنیا 31 کش نمی کرد من براک لزنر رو شکست می دادم و قهرمان میشدم.بوکرتی میگه اگه بیگشو در راو هفته قبل دخالت نمی کرد تو میتونستی حریف ست رولینز در اکستریم رولز 2015 بشی. رینز به بیگشو توهین می کنه که تصویر بیگشو پخش میشه بیگشو به رینز میگه که تو در رسلمنیا 31 شکست خوردی و بزرگترین فرصت زندگیت رو از دادی در حالی که من برنده بتل رویال آندردجاینت شدم. تو یک آدم تنبل هستی. بیگشو میگه که ماموریتش اینه که هر وقت رینز بخواد تایتل رو به دست بیاره مزاحمش بشه. رینز میخنده و میگه اگه بیگشو بخواد این کارا رو ادامه بده کریرش در خطره. تم سانگ رینز پخش میشه و رینز از سالن خارج میشه اما در ورودی بیگشو بهش حمله می کنه و رینز رو روی یک ماشین چوکسلم میکنه.

 

مسابقه چهارم
رندی اورتون در برابر سزارو
تایسون کید در مسابقه دخالت میکنه و سزارو دیسکالیفایل میشه
برنده با DQ : رندی اورتون

 -بعد از مسابقه کین وارد سالن میشه و یک مسابقه هندیکپ مچ رو ثبت میکنه که رندی اورتون باید در مقابل سزارو و کید قرار بگیره

مسابقه پنجم
رندی اورتون در برابر سزارو و تایسون کید
رندی اورتون یک پاوراسلم رو روی سزارو انجام میده و بعد هم با یک آر کی او زیبا روی کید برنده میشه
برنده: رندی اورتون

 در بکستیج کین همراه با ست رولینز و جی جی سکرتی هست که دارن جشن رندی اورتون رو نگاه میکنند. کین میگه که ست رولینز امشب در برابر دولف زیگلر قرار می گیره ولی رولینز میگه که من یک ایده بهتر دارم که کین میگه تو از زیگلر می ترسی. ست رولینز میگه نه نمیترسم و تو باید امشب از من ببازی.

 

مسابقه ششم
دین امبروز در برابر آدام رز
دین امبروز با اجرای درتی دیدز برنده میشه
برنده:دین امبروز

 -کین در بکستیج هست که بیگشو میاد و ازش می خواد که اونجه که باید انجام بده رو انجام بده. کین میگه من اونچه که برای بیزنس بهترین هست رو انجام میدم

 

مسابقه هفتم
استارداست در برابر فاندانگو
استارداست با اجرای دیساستر کیک موفق به پین کردن فاندانگو شد.
برنده: استار داست

- دینل برایان در بکستیج در حال راه رفتنه که کین رو می بینه و بهش میگه که چرا هرکاری رو برای ست رولینز انجام میدی؟ چرا برده آتوریتی شدی و اگه یکم غرور داشتی این کارا رو ادامه نمی دادی. کین عصبانی میشه و دنیل میره.

-اعلام میشه که جان سینا در اسمکدان این هفته هم اوپن چلنج داره و با هر کسی سر کمربند us مسابقه میده.

مسابقه هشتم
ست رولینز در برابر کین
هر دو کشتیگیر لباس هاشون رو در میارن و روبه روی هم قرار میگیرن. ست به کین دستور میده که دراز بکشه تا اون رو پین کنه. کین کف رینگ دراز می کشه و ست رولینز اون رو کاور میکنه. اما کین روی شماره 2 کیک اوت میکنه!!!
جی جی سکرتی میان و به کین اعتراض می کنند که کین هر دوشون رو از رینگ به بیرون می اندازه. بعد میره که چوکسلم رو روی ست رولینز انجام بده که رولینز ازش خواهش میکنه که این کارو نکنه و زانو بزنه کین زانو میزنه اما بعد چوکسلم رو اجرا میکنه و میره برای تومبستونو کین ناگهان روی زمین می خوابه و دست رولینز رو روی سینش میزاره و داور تا 3 میشماره و ست رولینز برنده میشه.
برنده: ست رولینز

- مایکل کول میگه که ست رولینز میتونه مثل رندی اورتون شرایطی رو برای مسابقشون در اکستریم رولز 2015 تعیین کنه.

 

مسابقه نهم
میز داو در برابر میز
تماشاگران میز رو بووووووو میکنند. میز داو با لباس و تم سانگ میز وارد سالن میشه و کار های میز رو تقلید می کنه. در آخر میز داو با اجرای یک رول برنده شد
برنده:میزداو

 

مسابقه دهم
رایبک در برابر لوک هارپر
لوک هارپر مسابقه رو DQ میکنه و رایبک برنده میشه
برنده:رایبک

 

 

-بعد از مسابقه دین امبروز به لوک هارپر حمله کرد و آماده اجرای درتی دیدز شد اما هارپر از میان تماشاگران فرار کرد.

 

مسابقه یازدهم
زیگلر در برابر ادرین نویل
ادرین نویل برای اجرای رد ارو به بالای تاپ روپ رفت اما زیگلر زیگ زگ رو انجام داد و ادرین نویل رو پین کرد
برنده: دولف زیگلر

 

تعیین مقررات بازی رندی اورتون و ست رولینز در اکستریم رولز 2015:

ست رولینز همراه با جی جی سکرتی به رینگ میان و روی چند صندلی می نشینند. ست رولینز در باره رسلمنیا و قهرمانیش کمی حرف میزنه و بعد به مردم میگه اگه من رو بووووووو کنید اما این تغییری در آینده کمپانی به وجود نمیاره. رولینز از رندی میخواد که برای تعیین قوانین مسابقشون در اکستریم رولز به رینگ میاد.

ست رولینز اعلام میکنه که در اکستریم رولز رندی اورتون نمی تواند از آرکی او استفاده کند و ممنوع است و بزرگترین حرکت رندی رو ازش میگیره که رندی میگه تو به خاطر سازمان قوی هستی و من مسابقه درون قفس هل این ا سل رو میخواهم تا بت نشون بدم کی بهتره که رولینز میگه چرا فک میکنی که من ازت میترسم و مدعی میشه که رندی اورتون رو در اکستریم رولز 2015 شکست خواهد داد و رندی هم رولینز رو روی زمین می اندازه و سعی میکنه که به رولینز بزنه اما جی جی سکرتی نمیزارند و بعدش که رندی به اونا میزنه رولینز برای حمله به رندی میره اما پاور اسلم میشه و در حین انجام دی دی تی مخصوص جی جی باز دخالت میکنند رندی هم به مرکوری یک ار کی او میزنه و این کار باعث میشه که رولینز با کمربندش فرار کنه و شو راو این هفته هم با خوشحالی رندی اورتون به پایان میرسد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ برای هواداران کشتی کج طراحی شده(عکس،کلیپ،بیوگرافی و...)در اختیار شما. امید وارم لذت ببرید.wwe-rock